Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Welkom in onze klas !
5 septembre 2014

Een fijne start in het 4e leerjaar

foto (19)foto (21)foto (24)

De eerste week in het eerste leerjaar is achter de rug. Op maandag zijn we goed gestart! We maakten een klaskwartet en speelden het nadien om kennis met elkaar te maken. 

We zijn gestart met thema uitvindingen en kwamen al heel wat te weten over hoe het touw werd ontdekt, de evolutie van het wiel, de fiets en het toilet. We leerden de gekke uitvindingen van Hippoliet kennen en lazen ook voor uit het boek "Stijn, uitvinder". 

We ontdekten het talentenarchipel en puzzelden het knap in elkaar! De eerste ideeën over wat we op ieder eiland zouden kunnen doen zijn binnen! 

Dit zijn de eerste berichtjes van de klasreporters: 

Ik ben Helena, ik ben 9 jaar en zit in het 4e leerjaar. Ik hou veel van muziek: dansen, zingen, piano, gitaar. Mijn beste vriendinnen zijn Anais, Chimène, Shania en juf Olivia. We hebben deze week gewerkt rond het thema uitvindingen. [HELENA]

Donderdag hebben met meester Guiseppe met de hoela hoep gespeeld. We hebben ook gelopen en badminton gespeeld. [ANAIS]

We hebben deze week al gerekend in ons rekenboek de maaltafels herhaald en veel andere dingen. [ABDELRAHMAN]

Vrijdag hebben we met plasticine gespeeld, het was super leuk! We hebben ook met speelgoed van vroeger gespeeld, gogo's, bikkels... ! [LOWAN]

Ondanks mijn plaaster heb ik toch wat kunnen sporten met mijn vrienden. We hebben gebadmintond en een ander spelletje gespeeld. [RAYAN]

Ik wens jullie een fijn weekend ! 

Juf Olivia 

Publicité
Publicité
Commentaires
Welkom in onze klas !
Publicité
Archives
Publicité